مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-07سياسي

فارس من| وحیدی: آموزش و پرورش نباید نیروی بازنشسته را وارد کلاس درس کند


نائب رییس دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اینکه کارنامه سبزهای آموزگاری را به جای بازنشسته ها معلم کنید، گفت: آموزش و پرورش جز در مواقع اضطرار نباید نیروی بازنشسته را وارد کلاس درس کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان کارنامه سبزهای آموزگاری را به جای بازنشسته ها معلم کنید.

عنوان کردند که افراد زیادی هستند که بازنشسته شدند اما وزارت آموزش و پرورش همچنان با آنها همکاری می کند در عوض جوانان بسیاری هستند که کارنامه شان در آزمون آموزگاری سبز و تأیید شده و به مصاحبه دعوت شده اند.

اما آنقدر ظرفیت پذیرش را کم گذاشته اند که عده محدودی پذیرفته می شوند، با این اوصاف از وزیر آموزش و پرورش خواستاریم در جهت بکارگیری کارنامه سبزها به جای بازنشسته ها اقدام کند.

در همین راستا محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه، سملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا گفت: یکی از موضوعات مهمی که در آموزش و پرورش مطرح است این است که آموزش و پرورش در هر دوره ای یک ظرفیت جذب نیروی انسانی را می تواند، انجام دهد.

وی با اشاره به ظرفیت جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: ظرفیت جذب نیروی انسانی به چند بخش ؛ تعهد دبیری، تعهد خدمت که شامل افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وحیدی: آموزش و پرورش نباید نیروی بازنشسته را وارد کلاس درس کند

فارس من| وحیدی: آموزش و پرورش نباید نیروی بازنشسته را وارد کلاس درس کند